niedziela, 15 marca 2009

Kreativ Blogger Award.


Monsai z bloga kuchnia-monsai nominowała mnie do Kreativ Blogger Award. Za co szczerze jej dziękuję, to takie słodkie, bardzo mi miło ;-]. Cieszę się, że podobają wam się przepisy i odwiedzacie moją stronę :)

Uwielbiam was, jesteście wspaniałe ;-] Imponuje mi wasza pasja i zapał do kuchni ;)

Zasady nominacji:

* Po otrzymaniu nagrody umieszczamy na swoim blogu logo Kreativ Blogger oraz informujemy kto przyznał nam wyróżnienie * Nominujemy 7 lub więcej blogów i podajemy link do każdego z nich* Informujemy wyróżnionego o nominacji w komentarzu na jego blogu

Blogi, które typuję, to :-) :

* Smak imprezy, Olgi Smile :-)

* Quchnia, Notme :)

* Kuchnia Szczęścia

* Kuchnia-Monsai, Monsai

* Kolorowe kulinarne inspiracje Asiejki

* Internetowa książka kucharska Majanki

* Moje wypieki, Dorotuś

* Obsesja kuchenna Kuchasi

Codziennie do was zaglądam, zachwycacie mnie swoimi wcale nie takimi małymi " dziełami sztuki " - nie bądźcie takie skromne {^.^}.

Całusy kuchareczki, podziwiam was z wszystkich sił :-) ;***

9 komentarzy:

  1. Ślicznie Ci dziękuję za to wyróżnienie :) Niestety nie będę brała w tym udziału raz jeszcze, gdyż dopiero co właśnie byłam nominowana :) , ale tym milej mi, że w tak krótkim czasie znów zostałam wytypowana :)

    P.S
    Również lubię do Ciebie zaglądać. Przeczytałam Twój opis w profilu i wiesz? dopiero teraz zauważyłam, że masz 15 lat! :)
    Boże-też tyle chcę mieć! ;P
    Tym bardziej podziwiam Twoje zdolności kulinarne i zapał do gotowania! :) Widzę, że powoli dziewczyny (a jak zauważyłam ostatnio to i chłopacy również!) wracają do tej pasji, że mit o kurze domowej minął, a kuchnia stała się pasją właśnie.
    Jakiś czas dziewczyny wstydziły się mówić, że lubią gotować czy piec, a ja zawsze uważałam, że nawet najbardziej zapracowana kobieta powinna umieć po mistrzowsku nakarmić bliskich!!
    Nie rozumiem tych, które żyją na jedzeniu reastauracyjnym, albo co gorsza!-chwalą się, jakie to z nich świetne kucharki, a na dobrą sprawę gotują właściwie z gotowych produktów, tylko rozmrożę, dosolą i voila!
    Profanacja dobrego smaku!!
    Jedzenie ma być pyszne, wypracowane pod dłońmi, czujnym okiem i z sercem podane, najlepiej jeszcze jak cieszy i zachęca "urodą" ;) !!
    Tak więc- nie trać chęci do gotowania, mimo różnych niepowodzeń, które każdej z nas się przytrafiają, a czym lepsza jesteś w kuchni, tym bardziej później te niepowodzenia denerwują, ale to nic!! Zawsze trzeba wtedy zacząć od początku!! :) Nie ma moim zdaniem nic piękniejszego, jak widok bliskich zajadających się ze smakiem wypracowanych przez nas potraw :)
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Dziękuję serdecznie za nominację. :) :*
    Pozdrawiam ciepło!

    OdpowiedzUsuń
  3. Bella, bardzo Ci dziękuję za nominację :) Zajrzyj tutaj: http://kuchniaszczescia.blogspot.com/2009/03/podziekowania.html

    Buziaki :*

    OdpowiedzUsuń
  4. droga Bello Kuchareczko,
    jest mi miło niezmiernie

    dopiero dzisiaj zauważyłam to wyróżnienie
    muszę przyznac,
    że sprawiłaś, że się uśmiecham przez chwilę
    bo to męczący i okropny dzień
    a takie niespodzianki zawsze działają optymistycznie

    uściski,
    as.

    OdpowiedzUsuń
  5. Bella, ogromie Ci dziękuję, nawet nie wiesz jaką mi radość sprawiłaś, to naprawdę bardzo miłe, aż ciepło się robi na serduchu! o kolejnych motywacjach do dalszej pracy nie wspominając! To naprawdę ogromny zaszczyt, raz jeszcze ogromne dziękasy, masz u mnie ogromną kopkę oponek :) buziaczki!

    OdpowiedzUsuń
  6. Dziękuję, bardzo mi miło! :)
    pozdrawiam ciepło :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Dziękuję kochana Bello :**** Bardzo mi miło :)))

    OdpowiedzUsuń
  8. Monsai - Rozumiem, wytypowałam twój blog bo lubię na niego zaglądać, nie z grzeczności ;-)
    Dzięki za uznanie :). Też nie rozumiem podejścia niektórych kobiet, mrożonka + ryżak i już "włalaaa".. hit imprezy :D. Nie przejmuje się wpadkami, noo.. może czasem się wkurzę, zrobię krzywą minę czy krzykne:
    " kurde, a miałam na to ochote !" ale zazwyczaj bucham śmiechem i jest fun :D Bliscy lubią kiedy gotuję, piekę, smakuje im i doceniają moją pasję ;-). Dzięki za miłe słowa. Cieplutkie uściski dla ciebie
    Mosnai ;-) !!

    Wszystkie jesteście wspaniałe ;-) Całuski dla was ;***

    OdpowiedzUsuń