piątek, 10 kwietnia 2009

Święta.. :)

Moje słodziutkie kuchareczki :)! Życzę wam wesołych, ciepłych i rodzinnych Świąt Wielkanocnych ;)!. Mam nadzieję, że spodobały i przydały wam się wcześniej zamieszczone świąteczne przepisy. Nie żałujcie sobie w tym roku smakołyków. Ciastka, pieczenie, sałatki, jajka w majonezie - waga może się schować ! ;) Poszalejcie w poniedziałek, mokrego (mokregoo..) dyngusa ! - w tym roku jadę do dziadków, już widzę ten kubeł wody na głowie ;) !













Całusy - cmok cmok cmok !! :)

4 komentarze:

  1. Wszystkiego najlepszego ;**!
    A w Twoim przypadku dyngus będzie mooookry, że hoho :)!

    OdpowiedzUsuń
  2. I Tobie kochana Bello, wspaniałych, radosnych i słonecznych Swiąt Wielkanocnych :))
    :***

    OdpowiedzUsuń
  3. Kochana Tobie również wszystkiego co najlepsze, dużo słonka, radości, pogody ducha i samych cudownych chwil w gronie najbliższych. P.S. Moja dieta to już happy end :) piekłam i gotowałam przez ostatnie dni i obiecuję poprawę w blogowaniu :) całuski

    OdpowiedzUsuń
  4. WESOŁYCH I SPOKOJNYCH ŚWIĄT!
    Cmok, cmok ;)

    Pozdrawiam serdecznie!

    OdpowiedzUsuń